tänk om en tvättbjörn kommer och biter av mickes huvud

igår var vi hos jonathan och sov över, det var kul. jag är väldigt trött för vi sov nog inte så mycket.. och moa låg nästan över mej! :P det roligaste på hela tiden var när micke apropå ingenting krossade en ram mot sitt huvud haha, mikael krossade jonathans barndom xd och jag kommer föralltid att tycka det är pinsamt när jag ser jonathans pappa.. inga kommenterer... ;P
imorgon ska vi göra en jätterolig sak med två människor men det är en hemlighet jusst nu... haha alla som ser det kommer att asgarva xd och stackars frida måste ha helvitt på sej i laserdomet så att hon lyser :P

                                                                                                        

haha den sista bilden är nog den fulaste någonsin xd alla ser utvecklingstörda ut ^^ micke och jag har bytt jacka så han såg lite lustig ut, iaf bakifrån :) haha och hans jacka var väldigt stor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0