"det växer jordgubbar på träden"

ajajaja min kamerasladd är borta! :O jan inte lägga in mina schtekarbilder från musikvideodagen... ajaja jag är glad ändå :D fast skulle ju vara kul om man hittade sin sladd.. hrm..

igår sprang jag nästan vilse på orienteringen! vi var klara med allt och sen skulle vi samla ihop alla klädnyper som satt på alla... stationer? vet inte vad det heter.. aja men jag fick nummer 24 som är längst bort! och sen när jag äntligen hade kommit dit där 24 skulle vart så fanns ingen sten (det stod på baksidan att den skulle vara på en sten)! jag lovar trodde att nån lastbil hade vart och rivit upp den eller nått.. så då gick jag där och letade i en halvtimme.. minst... och sen när jag hittade stenen! det fanns en! fast typ 100 meter över vad jag letade... hehe måste vart fel på kartan :p men iallafall när jag kom till stationen.. KONTROLLEN HETER DET JU! :D när jag kom till kontrollen så fanns det ingen klädnypa!!! 

hehe tänk vilka äventyr man kan hitta på.. alla hade nästan gått när jag kom tbx.. bara fröken raden och moa kvar.. grr. 

Jusste det moa jag och frida ska gifta oss i las vegas :D hehe som kompisar, vi är inte lebb :P gash vad kul! hoppas vi får elvis som präst. och sen ska vi tågluffa som smekmånad!! haha vi är udda:P bara 1000 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: dt

vart e bilden tagen

2009-05-14 @ 21:51:26
Postat av: karin

tror den är tagen i lekparken, vid gröna ängen, i bålsta, i sverige :D

2009-05-15 @ 14:14:14
URL: http://hejpamej.blogg.se/
Postat av: thaikalle

Jättefin blogg. Kolla mina apor och djungeläventyr

2009-05-15 @ 15:44:15
URL: http://www.thaikalle.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0