"Jag försökte räkna får, men dom var för snabba"

hmm jag är så  smart.. imorse när jag vakna hade jag ut en flaska vatten över hela golvet.. smart som jag är tog jag bara första sak som fanns i närheten till att torka upp vattnet.. det var den tröjan jag skulle haft idag. nu är den jätteblöt och luktar päron haha. men aja det är bara att ta en annan tröja :) kanske var meningen att jag inte skulle ha den, det kanske finns en sån där lös tråd som fastnar i nått så tröjan bara blir mindre och mindre... tur att inte kommer hända nu iaf.. om det ens skulle hänt haha ;)

jag kunde nästan inte sova nånting inatt!! Jag låg vaken flera timmar tills jag märkte att jag hade fel kudde, när jag bytte tillbaka somnade jag :) najsigt.. när jag ligger å halvsover tänker jag på jättekonstiga saker typ vilket diskmedel som fungerar bäst och hur många äpplen som får plats i en pumpa och igår når jag försökte somna fick jag för mej att jag inte fick röra fötterna... jag tror jag börjar blir psykiskt sjuk haha ;)
En annan sak är att man kommer på så mycket bra ideer precis innan man somnar.. det är bara att när man vaknar har man glömt allt, utom att man kom på bra  saker, och då blir man galen ;)

snart ska jag till skolan

pösspåalla

Kommentarer
Postat av: Elina

sv: Tack så mycket! :)

2009-05-06 @ 08:45:18
URL: http://elinaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0