"jag känner det på dragningskraften. Det måste vara regnet"

har precis kommit hem från tandläkaren och sitter å äter mango möms :) börjar alltid tänka på clara när jag äter mango.. hmm lurigt..
jag tror att min tandläkare älskar mej... Först var hon helt överlycklig när jag kom och sluta aldrig prata. Sen blev hon helt överlycklig över mina fina tänder och kunde inte sluta prata om det.... Jag tror hon var hög..

Idag hade vi städdag i skolan.. Vi var tvungna att gå omkring i självlysande västar där det stod "Jag städar i Håbo" Hahaha sexigt värre :P Vi hittade hur knasiga saker som helst. Jag städade med david jonathan och tre 6or. Som vi självklart slarvade bort hrm.. Vi sa att dom skulle städa ovanför backen men sen försvann dom... I slutet satte sej jag david och jonathan utanför lasse åbergs museet och tröståt godis.. Det var iskallt, det åskade och vi hade haft bort tre små flickor.. hmm undra om dom kom tilbaka... hehe :P


jonathan har hittat ett paraply haha ;) och david står med sin hårspray som vanligt





hmm vad kan det vara


allt lika najs :D


gosigt


oh yea till och med kalsonger hittade vi


Kommentarer
Postat av: david

jag lekte titanic med flaskan haha

2009-05-20 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0