"man vet aldrig när man behöver ett schysst järnrör"

alla var för lata igår så det blev bara jag moa frida och matilda, men vi hade det najs ändå ;)

idag hade jag och moa vår idrottslektion.. det gick väl.. inte så bra ;) alla i vår klass är tröga så de förstod inte våra instruktioner^^
sen hade vi so prov i 2 timmar.. hrm.. vet inte riktigt hur det gick, jag kom på det i gårkväll.. Det måste nog vara det tråkigaste som finns, hur många sidor som helst om sveriges bergrund -.- och det mest irriterande är att rubriken är "våra fjäll har en mycket intressan historia" eller nått.. garr vet inte riktigt om jag håller med..

ikväll ska jag busa med moa och matilda och nu måste jag nog träna på min musikredovisning som jag har imorgon.. ska kunna spela hela "the call" på gitarr.. stackars min familj som måste höra när jag övar, det låter inte bra kan jag säga :P  :D

puss alla

och jusst det mitt sår på knät har gått upp! garr börjar likna nånting som är taget från the saw eller nått hehe ;) jonathans och davids fel, dom gjorde så jag ramlade på gräset.. :Å


oh yea aldrig att jag städar igen, inga bra minnen.. hehe ;)

Kommentarer
Postat av: mia

Haha, så synd att de inte förstod era instruktioner! :/

2009-05-25 @ 18:31:59
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: lol

vi e inte tröga

2009-05-25 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0