"nu håller jag i ditt ben, om jag klämmer är jag nervös"

har precis kommit hem från millie.. vi tänkte vara vakna men vi somnade vid 7.. inte najs, inte najs... :D det var kul igår iaf..
först var vi ute å sprang och sen när vi kom till millie kollade vi på massa filmer.. eller jag å clara kollade millie sov.. haha sömntuta! vi såg american pie, the ring, 10 år med parlamentet, madicken och pippi. haha riktigt bra filmer där :P jag höll på att skita på mej i slutet av the ring :O tur att jag kunde hoppa på clara.. jag tror hon blev mos...
har ni tänkt på vad kul pippi är? haha vi garva hela tiden :D tommy skratt är helt galet :D

sen blev det ju lite pinsamt, som vanligt... gör alltid bort mej när jag sover hos folk haha ni skulle bara veta :P när jag skulle öppna millies toadörr så gick det inte. jag stod där och försökte få upp den jättelänge haha trodde jag skulle få överleva på vatten och bamsetandkräm.. När jag försökt få upp dörren jättelänge kommer millie för at hjälpa mej.
-Dörren är ju låst
var allt hon sa. hahaha det var knas xd

sen när vi skulle gå ut genom ytterdörren skulle jag öppna dörren (hur tänkte dom?:O). Först försökte jag öppna den men det kändes som den var låst
-haha nu ska jag inte göra bort mej
så jag stod där och snurra och snurra på låset
-du snurrar ju åt fel håll....
så jag snurrade åt andra hållet ist och så klick så "öppnades den". haha då när jag öppna dörren så gick det fortfarande inte :P
-du låste ju dörren nu.

haha jag kan inte öppna dörrar längre :O om det är nått jag inte klarar är det att åka buss å öppna dörrar xd




oh yea ;)


väldigt dålig bild när clara letar efter sin sko i bajsvattnet... :P

Kommentarer
Postat av: fatima

haha nemeeen, där är ju pippi. :D

minnen asså

2009-05-01 @ 12:28:27
URL: http://staticmonkey.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

hihi pinsamt :)

2009-05-01 @ 13:07:57
URL: http://www.halshammar.se
Postat av: AMANDA FALK

pippi är grym :D

Ha en fortsatt bra lördags kväll!

2009-05-02 @ 23:25:57
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: clara

clara letar efter skor i bajsvatten :D <3

2009-05-29 @ 23:18:29
URL: http://kkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0