"sluta va en sån lajvare"

hehe spela in musikvideon idag.. det gick väl.. jättedåligt. hmm.. nästa vecka ska vi börja klippa, då blir det nog bättre :) vi var bara tre stycken, jag jonathan och ida-lii, kamilla och raden var inte här denna vecka heller.. går inte att göra så bra med bara tre i en musikvideo och så ska en filma hela tiden.. jajja det blir nog bra :D Musikvideosarna ska ställas ut på musikens hus.. rawr
haha folket i matsalen såg när jag hade mina väldigt heta(hmm)kläder på mej. rawr såg helt knas ut. lägger ut en bild snart :)

äter rabarberyoghurt med äpplen och kanel i jusst nu, möms säger jag bara ;)


Kommentarer
Postat av: julia

vill du bli veckans blogg

och vinna pärlörhängen ? :) anmäl dig på min blogg

pussis

2009-05-11 @ 15:03:13
URL: http://naapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0