"som mitt lag då"

kände mej lite påhittig när jag kom hem så jag fick för mej att blanda chaite kakao vaniljsocker chili salladskrydda och cornflakes... detta ångrar jag
hehe :P

idag hade vi "mackkampen". Vi ska ha en tävling om vem som gör godaste mackan och så ska vi göra reklam för den. Jag tyckte att min grupp skulle ha Lasse Åberg naken på vattenskidor samtidigt som han äter vår macka. Det är ju perfekt, sex säljer, kändisar säljer, och sport säljer. Alla skulle vilja köpa vår macka!!! Men den iden tyckte inte de andra i min grupp var särskilt bra haha ;)

snart tror jag att jag ska iväg på ett "lajvar möte"  med några ur klassen, haha jätteseriöst :P På torsdag ska lajvargruppen på medeltids konfirmationsläger så vi ska komma och överraska dom och låtsas att vi är från framtiden :) haha dom kommer nog få damp på oss ;) vi har sån kul humor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0