"talk to the hand jonathan, suck on that!!" haha x'd

jag är arg på jonathan! kommer inte ihåg varför nått han sa till kotten.. inte helt seriöst :P menmen...  jusst det är arg på david också. han stängde fönstret när jag hade öppnat det.. så jag hjälpte inte honom på matten HAHA suck on that david. så går det när jag är sur ;) riktigt seriöst här också.. 
ganska kul att vara arg på några, även om det inte är på riktigt hehe ;D hmm vad mogen jag känner mej ;P 

snart ska jag ut med några ska bli najs ;)

snart ska vi ha återträff med konfirmationen. ska bli kul ;)  jusst det :O jag tror inte han som tog vårt konfirmations kort gillade mej... alla fick kortet typ precis efter konfirmationen, men jag fick mitt för två veckor sen! :O jävla surgubbe haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0