"det är så...verkligen"

igår kväll var jag med en massa människor :) det var kul. Jag övertalade jocke och raden att ringa på hemma hos Sofia, och sen skulle dom dansa för henne. hahaha vilken humor man har. Fast hon var inte hemma -.-
 jag försökte få alla att gå och möta alicia och clara fast dom lyssnade inte på mej -.-  hrm.. helt galet.
jag åkte lite på radens fyrhjuling (åkte bakom honom annars skulle jag åkt in i ett träd) haha det var kul trodde jag skulle flyga av. sen gick vi runt  och punda :) jag skulle ha sovit över hos raden å jocke men det fick jag inte för mamma -.- hon gillade inte att det inte var en till tjej... hahah hon var nog orolig att jag skulle våldta dom! :P

idag har jag varit i stan med mamma och min lillasyster och köpt en väska två klänningar, en tunika, en hmm.. vet inte vad det heter... typ som hängselbyxor fast med korta ben, leggings och ett par skor. Jag köpte världens bästa present till min storesyster :D haha kan inte säga vad det är, hon kanske läser detta, men det är något jäkligt porrigt iaf:P


hehe I goes papparazzi och fotar när dom dansar för sofia från buskarna :P

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin helg : )

2009-05-31 @ 22:03:07
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0